TÄVLINGEN AVSLUTAD

Hejhej!  Nu är tävlingen avslutad!
Tack för att ni var med i tävlingen, det här är de lyckliga vinnarna: Matilda, Freja och Sofia
 Jag behöver din adress så att vi vet var vi ska skicka eran prenumeration! Så titta eran mejl! Tack i förhand och grattis =)

Varför valde jag de här personerna?

Matilda: Jag tyckte hon sa så fin och lite sorglig kommentar vet inte varför, men det kändes rätt att ge hen det här! Kommentaren: 
Vet inte om den här tävlingen är avslutad eller något xd men iallafall.

Brukar vanligtvis aldrig vara med i tävlingar på bloggar osv om det inte handlar om Jonas Brothers, HAHAH!
okej.. över till de viktiga.

Älskar tidningen OKEJ men mamma och pappa har typ aldrig råd att prenumerera på tidningar och sånt så när jag såg det här blev jag ärligt talat överlycklig! :DD skulle vara sååå härligt om jag vann tävlingen , jag skulle bli så jäkla glad <3

det var iaf det. kommer inte vinna men whatever :/ <3


Freja:

Vet inte bara valde henne.

Sofia:

Samma sak som ovan ^^


Puss och stort grattis! Ska fixa mer tävlingar =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Nu har jag svarat på frågestunden jag hade :)Svaren finns i min blogg.

2010-01-22 @ 15:36:49
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !