skulle börjat skolan...

Hejhej ;) SKulle börjat skolan idag...men såklart händer något. Jag får löss och vi har inget medel hemma :( ASSÅ helt ärligt ville jag till skolan, nej inte för lektionerna utan kompisarna! Men icke sa nicke ingen skola. Men nu är mamma och handlar och sen vid 1 tiden ska jag och mamma gå till någon dietist och vi ska göra någon slags motion, diet och mat schema. Ja ni så ser min dag ut kanske städa lite. Tänkte läsa lite om Dalí utställningen skólan var på. För då var jag ledig. Någon gång ska ni få höra om resan. Men måste käka nu. PuSS

Glöm inte vara med i tävling nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !