TÄVLINGEN AVSLUTAD

Hej, tyvär ingen som var med och tävlade om en idolbild, så tyvär så är det ingen som får en. Jag är ledsen! Hoppas ngn vinner nästa gång. Vill ni ha en så ber ni om det på min mejl. I kommentarerna så blir det bara rörigt. I mejlet så skriver ni inte bara att ni vill ha en idolbild utan skickar också en bild och bloggnamn, för jag kommer tyvär inte ha möjlighet att ta bilden från eran blogg. Usch vad jobbigt det här känns, ställer bara massa krav, hörni så här ska jag inte förbli. Hihi. Men iaf för att återgå till idolbilden, när ni skickat mejlet så skrivs ni upp på en lista som jag har där ni skrivs upp:D! Ha det bra alla, förlåt att jag ställer krav men jag gör det för att det inte ska bli fel. Älskar er !! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !