Hemma + dagens fråga om ni hittar den! EXTRA EXTRA! Ivan var tvungen att ta en ganska hemsk bild på mig!

Hejhej, nu är jag hemma från tjejkvällen det var jätte mysigt och imorgon fyller mammsen år.

Tänkte berätta lite om idag och lite mer om igår, mwn vi börjar med idag. Idag vaknade jag runt halv elva och åt frukost, sen gjorde jag mig iording, jag hade fått veta att mammas ena bästis hade fått barn den 7 Okt, så då gick vi och fikade med de... sååå söööt bebis asså!!!!!!!





sööt va??

Och sen gick jag och mamma och köpte lite fika som vi snart ska äta.

Och sen igår. Igår var jag mest med Ellen och Ivan och liksom inte var med någon utan jag var med alla typ som vanligt. Freja är ju fortfarande i Polen :( Därför kan vi inte ens messa, inte bara föratt det kostar någon enstaka krona mer, det gör inget om man vill messa med sin bästa vän liksom, uta att det inte går att sända det :( dåligt dåligt av comviq asså! Fy skäms hahah. A men iaf så ville Ellen inte vara med på bild men jag tog kort på andra istället, yeeehyy mer biiilder för mina kära läsare:


 








hahhaha vad ska han säga tror ni?? Hahaah dagens fråga!


Världens coolaste bild på Elmer! Spökeee??



Den andra Freja i min klass även kallad lilla Freja och Freja.S





En glad Ivan haha som du får se en bild på mig som han tog...




överdrivet glad?? Så blir det när man tar foton på mig..höhö

www.majispajis.blogg.se/majispajiskarlek       http://videofy.me/majispajis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !