HEJ:) EMMY MEJLA MIG! [email protected]

Ja, nu ska jag berätta en sak om varför det är en väska i mitt hörn, jag skulle lägga in en bild i ett inlägg men så hamnade den där istället! Nu får jag inte bort den men ska be Emmy ta bort den när hon gör om min design så håll ut! Och sen fick jag en fråga där det stod: Har du fått tillbaks din dator? Nej men jag är inne på mammas gamla dator, den är jätte bra! En mac, men den kan jag inte vara inne på lika mycket som min gamla, så därför kommer jag inte blogga, eftersom min dator är på lagning, därför kommer jag avsluta alla mina inlägg med: Om jag inte bloggat på länge beror det på att min dator är på lagning! Så nu vet ni! =) Jajaj, puss har ni frågor skriv i kommentarer eller skicka mejl till: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Blondie

Designtävling i bloggen!

En design som egentligen kostar, en rosa&avancerad!

Lalaas.blogg.se

2009-10-29 @ 15:00:07
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: hej

hej hej inte för att vara taskig mot dig eller så jag menar inget jag bara undrar känner du emmy eller vill du bara ha en design av henne för att hon är duktig min halvsyster kan ochså göra en sån design och henne känner du och kan vara med och göra så kan hon lära dig jag menar bara att andra kan göra det lika bra det menar jag inte att emmy är dålig emmy är jättesuperduperbra och jättesnäll )(jag känner henne)men det var allt för mig hoppas du inte tar illa upp inte för att jag tror det



ps.jättein blogg och intressant att läsa

2009-10-29 @ 20:22:38
Postat av: hej

förlåt jag vet inte va jag tänkte på jag fick dåligt samvete att jag skrev så till dig även fast jag inte känne dig så snälla bli inte arg eller ledsen

2009-10-29 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !