OKEJ...

Nu ska jag berätta min andra blogg eftersom denna ser ut som den gör. Och den andra hade jag tänkt att ha en headetr och design på innan jag berättar om men iaf....den får användas eftersom den är finare än det här:


www.mayaimy.blogg.se


www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se
www.mayaimy.blogg.se
www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se
www.mayaimy.blogg.se
www.mayaimy.blogg.se


www.mayaimy.blogg.se


www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se


www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se

www.mayaimy.blogg.se

Men denna är kvar...och ska väl fortsätta försöka bli normal igen...men den andra bloggen läser du på! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !