MESSSSADE MED MAYA IGÅR:

(jag) Hejhej <33

(Maya) Tjabba <333

(jag) Vet du...?

(Maya) Nej vadå?

(Jag) Jag kräktes på skol toan

(Maya) Ohh nej stackare! Var någon med dig? <33

(Jag) Hihi <333 Ja Klaara.H

(Maya) Mår du bättre nu då?? <33


(Jag) Typ lite, men inte mycket :( <33


(Maya) Krya på dig då gmn <333 Pussipuss


(Jag) Tack sä gärna till om vi får läxor <33 puss gmn, sov gott!

(Maya) Det ska jag! <333 Natti natti!


Visst är det kul att vara bästis med en som heter samma sak som en själv?

Men jag och Maya har en egen logga




Hahaha M & M


Kommentarer
Postat av: Maya

hihi

2009-11-12 @ 19:46:53
URL: http://monstermaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !