LEDSEN-sanningen

Hej alla fina där ute. Jag ska berätta en sak för er.

Jag har inte bloggat så mycket för det har inte varit en glädje för mig. När jag startarde bloggen trodde jag att den skulle vara som en dagbok. Men det är det inte, man kan inte berätta för allt utan att det skvallras vidare liksom. Bloggen har gett mig mycket, men mest andra saker än glädje. Jag har istället blivit ledsen och förstört relation med nära och kära (OFC berror det inte bara på bloggen.)

Att ni inte kommenterat påverkar tyvär också mitt val. Jag menade verkligen det jag säger, med att kommenterar ni inte, känner jag mig inte motiverad att fortsätta. Jag ser bara att statistiken sjunker, det känns inte kul. Men ni kanske trodde jag sa det där som ett hot så att ni kommenterade men det var det inte. Det var ren sanning.

Datorn har varit det ända jag vill ha, Jag har försökt med att inte blogga på Söndagar för att inte bli stressad av den. Men när det är Söndag blir jag stressad för att jag tänker "ohno tänk om de inte har sett att jag skrev det".

Kanske kommer jag tillbaka. Om kanske en vecka, en månad, ett år, två år eller tre år eller aldrig. Det är självklart jobbigt men jag tror detta är bäst. Jag försökte att inte vara som alla andra. Bitchig och provucerande men att vara sig själv verkar inte funka. Inte blir statistiken högre. Snarare mindre.

Men minnena från bloggen vill jag aldrig glömma. Men om jag nu skulle ramla och slå i huvudet och har glömt bort allt så sparar jag bloggen. Inte bara för mig utan för er mina kära läsare också.


Tack för alla fina minnen och dåliga ni har gett mig. Ni är helt´underbara. Men om ni gillar mig, tänk såhär istället för att deppa: Maja behöver det här, vi ska stötta henne i det. Och tänk tänk om jag kommer tillbaka =)

                     Tack för alla minnen // Maja




 

 

Ska testa ett tag, blir det inte bättre, I will come back!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ha kvar den! Asså jag kommenterade att d skulle ha kvar bloggen, men den verkar inte ha kommit in

2009-12-04 @ 15:12:46
URL: http://ohhmygoosh.blogg.se/
Postat av: Oskar

Klart att du ska ha kar bloggen :) Skit i hur många som läser! Jag har inte heller världens bästa statistik men jag skriver helt enkelt för mig själv och för de som slaviskt följer min blogg =D

2009-12-05 @ 14:18:37
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: Maya <3333

asså om du tar bort den dödar jag dig! >:(

Nä skoja.. men snälla ha den kvar

Puss å kram <33333

Maya

2009-12-06 @ 21:00:51
URL: http://monstermaya.blogg.se/
Postat av: Tilda

Maja, jag vill inte vara taskig men det är inte statestiken eller kommentarerna som gör bloggen rolig. Bara för ingen kommenterar betyder det inte att bloggen är tråkig eller så. Skulle du helst vilja ha 10 000 som läser om någon du inte är eller 1 000 som läser om dig själv och ditt liv? Jag skulle helt klart välja 1 000 <3 Så du vet att statesiken inte betyder hur bra bloggen är. Jag skriver detta för jag bryr mig om dig och vill inte att du ska vara ledsen. <3

2009-12-10 @ 18:40:32
URL: http://punkapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !