hejhej

Hej börjar blogga idag istället för imorgon! Men känner inte att blogga är min grej längre. Jag fick typ nästan allt jag önskade mig igår, men idag ska jag fira hos farmor och farfar också :D! Men den 9-16 Januari ska jag åka till Egypten!!!!!!!!!! WIHHOOOOOOOO =) Det ska bli SUPER kul. Jag bloggar inte emr förs den kanske 17 januari och då är jag brun som en pepparkaka =) WIHO, Hotellet är super lyxigt, vi ska se Farao, pyramider, staden och massor av mer saker, röda havet ligger jätte nära =)

Det är bara jag och mamma som ska åka, det ska bli underbart och mysigt =D Jag älskar min mamma, hon är BÄST!

BILDER PÅ DET:



hiihihoooo




STranden nära vårt hotel!



Fina hotel =))))



En av världens 7 undervärk


Eftersom vi precis lästb om Egypten (afrika) i skolan så känns det här extra roligt, och fasen vad jag ska bli brun=)

Från kalla väder till varma städer =)))

:D

Jag vill rida på kameler också!!!!!

Men den där helisen jag sagt att jag ska berätta är att mamma är gravid! Ska bli så kuul! Om ni undrar något om det skriv i kommentarerna, ses den 17 januari!


PUUSS



KOMMENTERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

NI HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ DET

Kommentarer
Postat av: Nicolie (<3) Ska skaffa blogg, säger till!

Okej nu ska jag kommentera en kommentar om vad jag tycker om dig! <3 Du är helt underbar, ser bra ut och har en underbar blogg. Jag tycker om dig super mkt verkligen och önskar att du får en underbar härlig resa med din mamma. Du är väl värd semester, ja jag vet inte vad ajg ska säga, men jag gillar dig. Du är inte provucerande du visar respekt för alla, men samtidigt som du är snäll så säger du vad du tycker och säger ifrån om det är någonting du inte tycker är bra (det är bra) JA okej jag är en kille som sitter och skriver typ värsta dikten, men jag bryr mig inte om vad folk tycker om det, för jag gillar typ dig jätte mycket, ja inte så att jag är kär, jag menar jag känner dig inte och har bara sätt dig på datorn. Men av ddet jag sett så gillar jag dig verkligen, du verkar vara en helskön tjej.

Önskar dig all lycka, puss och kram från mig// Nicolie

2009-12-26 @ 12:49:54
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 01:18:18
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hejsan! Tack för tipset, finns nog något där jag kan läsa. Och fin blogg du har!

2009-12-27 @ 19:59:07
URL: http://loversinjapan.blogg.se/
Postat av: Maya

Hej!!!



Gud vad jag saknar dig och alla andra!

Kul att du ska till egypten!



Puss!!<333



PS! en julklapp väntar på dig när du är hemnma!

2009-12-30 @ 18:51:17
URL: http://monstermaya.blogg.se/
Postat av: Diana

söt blogg du har :) allt bra?

2009-12-30 @ 22:40:44
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Bellaaa

Va skönt att åka utomlands. Skulle jag också vilja. Hihi =)

2009-12-31 @ 14:31:13
URL: http://candyylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !