Hej just nu sammarbetar jag-.

Hej! Just nu sammarbetar jag med http://fairytalejewelry.blogg.se/ vilket är en jätte fin hemsida där de säljer

jätte fina armband. Det var det jag fick förfrågning om häromdagen. I min blogg så gör jag reklam för olika företag på nätet.

 Behöver ditt företag en sponsor eller behöver reklam utan kostand? Mejla mig på: [email protected] där kan ni andra också fråga vad ni vill. Jag lovar att svara på allt :)

 Jag gör mycket reklam för alla jag gör reklam för- helt utan kostnad.

Glöm nu inte att gå in på: http://fairytalejewelry.blogg.se/

Dem här är mina favoriter just nu =)



Armband "Natacha" , 149:-

Fint och gulligt. Helt perfekt i priset och helt underbart snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !