hej

WOW! Jag bloggar på en söndag. Nämen det är för att jag inte bloggat någonting i helgen. Jag har iaf varit hos farmor och farfar.

FREDAG:

Sista dansen på danscenter. Forever. Jag gillar tyvär inte det stället
och det finns så mycket roligare. Dessutom känner man sig fett o-
trygg där. Menmen. Sen åkte jag till farmor och farfar och vi åt sushi. Det
var jätte gott. Sen såg jag lite på idol. Klart värdig vinnare. Sen var jag uppe
till typ två.

LÖRDAG:

Går upp kl elva och äter frukost.
Jag och farmor och farfar åker
in till en julmarknad. Den var
tråkig så vi åker därifrån
till Jackobsberg. Där
köper vi nyårskläder
(visar sen) skit snygga,
sen åker vi och träffar pappa och
jag och pappa åker in till stan
och ser new moon





Så himla bra asså. Och det var såå mysigt =)

Söndag:

Har nyss vaknat. Ska inte blogga!


FÖRESTEN JAG VILL BARA ÖNSKA GOD JUL, GOTT NYTT ÅR OCH EN TREVLIG RESA TILL BRASILIEN MAYA JAG KOMMER SAKNA DIG. JAG SAKNAR DIG REDAN. EN HEL MÅNAD UTAN DIG! SNYYYFT =( pUSSSSS BÄSTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !