god morgon

Tjabba! God morgon. Har sovmorgon idag. Härligt härligt. Jag har klätt på mig och typ letat fram luciaglitter...DAAH! Man kan ju inte ha Lucia utan glitter, sen har jag ett rött band i midjan och svart tröja med jeanstights =)



Källa



Källa



Källa

Ja ni.........=) Hittar ingen bild på luciaglitter men alla vet ju hur det ser ut?



Lite kul menmen...jag ska gå till skolan typ 20 över nio och då ska vi gå till kyrkan och lyssna på när de sjunger..................FREDAG!!!!!!!!!!!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !