2 please

Asså jag måste bara få säga två saker till er!

Walk of Fame


1.

Någon/ni har börjat använda er av min bloggadress för att kommentera :

Postat av:

JA! Bli snäll och va dig själv!

2009-11-19 @ 10:57:35
URL: http://majispajis.blogg.se/

Detta tycker jag är overhört löjigt. Nu undrar ni säkert men hur fick du tag på detta? Jo jag sökte på www.majispajis.blogg.se och sen tryckte jag på en av de. Jag kommenterar aldrig på inlägg, förutom på mina vänners. Ser ni att det står från www.majispajis.blogg.se någonstans (på en stor blogg) skicka mejl: [email protected] Detta är overhört onödigt! Guud!
'


2.

SLuta inte kommentera!!!!!!! Ni gjorde det ett tag..men sen så försvan det igen! Come on! Ypu remember last time?

Kommentarer
Postat av: it's fliz

måste bara fråga, din kommentar på dessies blogg, har du träffad henne i verkligheten eller något liknande?

2009-12-14 @ 23:34:03
URL: http://ffliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !