mina tankar just nu!

Jag har alltid haft känslan till hat, speciellt till honom! Jag hatar honom mer än alla andra! Varför ska han komma och förstöra mitt liv såhär för? Tar allt jag har ifrån mig! Tar mitt liv ifrån mig. Jag fattar inte, är det här livet? Är det här därför jag lever? För att vara olycklig? Jag kan inte sluta ställa mig frågan, varför händer det just mig? Faan! Mitt liv suger, och varför jo just för att mitt liv är sugit! Ingen kan väl förstå mina inersta känslor, hur ska jag beskriva så att folk förstår, så att folk inte tar det som en liten grej? Varför? Allt var så jävla mycket lättare när man var liten.

Jag vill dö, vill bara döö! Aldrig vakna igen



Varför, kan någon berätta, varför just jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !