heej!

Hejhej! Nu är jag hemma =) Har gjort mycket och ska göra middag ikväll =) Min statistik har höjts rejält, funny bunny!!!?! Nu ska jag börja ta kort med min kamera igen! Najs va? Tänkte därför bjuda på lite dresscode and facelook =)



T-shirt: Monki xxs
Kort skinjacka: We tweens (Kappahl) xxs
Kort midjekjol: Monki xs
Strumpbyxor: HM
Halsband: Glitter
Armband: Allt möjligt





Och facelook:



Mascara och rouge =)
Och örhängen, i julklappp av Etta!

Ja lite "slumpbilder:" =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !