Bilder från egypten!

Hej små sötnosar! Nu ska jag lägga upp bilder från egypten! OHH!



Så gulligt! En dag när vi kom in till rummet hade de gjort såhär ;)



Ja när vi åkte =)


Från det här



Till det här, ja what else I can say?



Jag i lobbyn, man fick drinkar när man kom =)



Finfint!



Jag, Denice och Malin =)



Jag vid pyramiderna i Giza =) Coolers!





Sphinxen =)



Här spelade de in James Bond filmen älskade dektektiv <3



På lördagen innan vi åkte hem =) Skönt



På väg till stranden... Den bjuder jag på!



Jaaa...fint va???



Solnegången från våran balkong. Fint va? Helt underbart mysigt



At the basaar!

 

Vi åkte förbi "de dödas stad" där de hemlösa (300.000) byggt "hus" på gravar!



"MAJISPAJIS I RÖDA HAVET"



Heh



TADAA :D


AHha den tröjan har jag på mig idag!


En liten krabba =)

Har mycket fler, men jag är trött! Hörs sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !