nu ska jag sluta

Nu ska jag sluta blogga. Bara blogga någon gång när jag har lust för det, kommerlägga upp lite tävlingar och bilder ibland =) Puss

 MEN jag ska börja blogga på wordpress och stanna där, det är bara för att blogg.se suger, och nu stannar jag där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WWW.MAJISPAJIS.WORDPRESS.COM

 




Hoppas ni får det bra, nu har jag tävling med det här:



Bara skriv i kommentarerna att ni vill vara med och glöm inte mejladress, filmen är jättejättebra =)))) Värd att tävla om! Tävlingen avslutas när det är minst 5 st med =) Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: UNG OCH GRAVID

Härliga bilder :)

2010-02-03 @ 18:13:27
URL: http://teenpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !