Hej! Förlåt ...

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på länge, har inte hunnit, för jag sa ju det bloggar inte mycket på helgen men men. Tänkte berätta om idag och igår.

Igår så var jag på anbudlive av riksteteatern med mamma.






Där såg vi på föreställningar och åt frukost.



















Sen gick jag hem och gjorde "jätten god mat" Haha orkade inte
göra så fint så det vblev pasta.


Sen åt jag kusinerna och min moster på en pizzeria.

 





Oj vad stor text blev aja jag vet inte vad jag ska göra för att
den ska bli mindre,haha, men aja.

Sen på kvällen mös vi och tittade på bee movie, riktigt bra.

För att prata om idag. Jag vaknade 09.15 prick.

Sen åt jag en macka..

Sen bestämmde vi att åka till ringen (visar sen vad jag köpte.)
Men innan åt vi lunch. (Det här verkar bli matdagboken number 1)


Okej. Det här köpte jag i ringen:

Mascara från maybiline new york. Den
bästa mascaran som finns.

Sen söta roset tofsar och hårspänen.

Sen fikade jag en av mammas kompisar i skrapan.





Sen så åt jag mamma och Christian på resturang. På new new fast
du utalar det näv näv men med ett snällt ä hahha!


Christians mat.


Mammas mat.



Min mat.

Sov gott :D!

 




Kommentarer
Postat av: sarah sötnos :] ♥

vilken tävling?

2009-09-06 @ 21:36:55
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Therese

Den rosa rosetten var himla fin! :D Måste jag nätan kika på själv någon dag :)

2009-09-06 @ 22:22:56
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !