tack!

Jag vill tacka mina vänner för att ni finns!
Alice, Freja, Ebba, Caroline och andra underbara söta mäniskor!
Tack för att ni finns. Tack.


ALICE:

Alice, du är e snäll person. Kan aldrig minas att vi bråkat
någon gång. Vi är inte de närmaste vännerna, men det
känns ändå som vi känt varandra hela livet.
Det känns som att jag skulle kunna
berätta någon hemlis för dig, som ingen annan
vet men ändå vara säker på att den stannar
hos dig. Jag vill bara säga en sak! Jag älskar dig!

FREJA:

Vi är BFF, vad somän händer, i eld och låger det alltid,
alltid du och jag, du och jag vad som än händer.
Visst bråkar man ibland men det visar att man är ritiga bästisar.
Skulle vi inte bråka skulle det inte vara du och jag.
Skulle inte jag ha dig, skulle jag inte veta var jag skulle
ta vägen. Vem skulle jag ha som BFF, ingen,
utan dig skulle jag inte leva.
Älskar dig Freja!

Ebba:

SBK, det är vad vi är, super bra kompisar, jag kommer ihåg
i fyran då vår största dröm var att va fjortisar, det var
vad vi skulle bli. Vi längtade efter gympa lektionen
då vi skulle sminka oss. Vi tittade på killar.
Jag tycker du är hel otrolig Ebba!


Caroline:

Jag kan inte m´beskriva min kärlek till dig.
Jag kommer ihåg sommaren i spanien med dig.
Det var nog den bästa sommaren i mitt liv.
Som saagt jag kan inte bekriva dig med ord för du är bäst!

Älskar dig Carro<3!


Till alla andra:

Ni har byggt upp mitt självförtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !