Sept. 28, 2009

Hejhej, tänkte uppdatera och säga framför allt att jag inte kommer uppdatera tills jag är frisk. Det örjade imorse då jag hade ont så vi åkte in till akuten, astrid lindgrens. Där fick jag göra ett urinprov och sen ta en rönntgenbild. På röntgen bilderna såg man bajs som låg i både lilla och stora tarmen, bajset ska bara ligga i slutet av tarmen, men mitt låg i hela tarmarna. Vilket kallas förstopning. Jag fick ta någonting konstig vätska som hette lavemang som de sprutade in i rumpan, så man blev bajs nödig, därefter så bajsar man ut det där längst ner i tarmen, (men man kan inte få ut allt ur tarmen berättar mer sen.) Medans man bajsar ut det mår man jätte jätte dåligt, det känns som att man ska kräkas. Men sen  känner man sig som en ny människa. Men iaf. Nu har jag ont . Jag och mamma gick till ett bageri och köpte bakelser ! MMMM :D Sen fick jag en ny tidning i brevlådan ! Puss blir inte bloggning förs jag mår ok

glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !