MIN TYP BRORSA

Hej har redan bestämmt mig, jag ska vara hemma hela dagen, blogga, titta tv och o.s.v! Ska ju läsa min bok som bara är bäst i världen ärligt talat. Har nästan inget kvar!


 Namnet: Min typ brorsa

Det som står på baksidan:

 "Är du helt knäpp" sa Manda upprört. " Vad håller ni på med? Han är för fan nästan ihop med...!"
" Tror du inte jag vet?" sa Nina dovt ner i kudden. " Tror du jag är dum?"
"Jamen? Vadå! Hur kan du låta han hångla upp dig?"
Nina vände sig långsamt om och såg på Manda.
"Han? Tänk om det var jag?"
"Menar du att? Alltså, jag kan inte..." Manda var så osammanhängande att ho fick börja om. " Han är ju typ din brorsa!"
 
Fira nyår i Luleå med mammas nya kille är
 inte direkt vad Nina drömt om. Och att mamma
 förälskat kvittrar om att internet-Tomas har två söner
som är precis i samma ålder gör inte saken bättre. Men nyåret
blir bättre än hon hade kunnat ana. Tomas två söner visar sig vara helt okej faktiskt. Särskilt den ena...




Bokord:

" Det går absolut inte att lägga ifrån sig boken"
bokhyllan

"Personligt och fängslande...en riktig godbit!"
västerbottens folkblad

"Jag vill ha mer!"
www.bokord.wordpress.com

" Den här boken är bättre än den bästa en fullpoängare!"
www.skrivarmaja.wordpress.com



glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !