majispajisboken kaanske kommer ut?? hahhahahahaahah ;)

Hej hej! Morgon bloggning yeha! Jag fick ä jätte söt kommentar på ilägget visste ni....

Det stod:  
Postat av:

allvarligt!? åh tack jag ska skriva upp detta i min majispajisbok som jag har gjort :)
puss och kram I love you

2009-09-22 @ 21:23:58


Majispajisbok? Hahah, det är ett litet skämt right?? Haha så söt. Du so´m skrev det, mejla mig!

Jag har fortfarande ont i huvudet dessvärre men ska gå till skolan, även fast det är ganska osmart för vi slutar kvart över tre, och eftersom jag var sjuk för ett par veckor sen så kan jag nog inte gå hem hur jag än känner mig :( Det är jobbigt, men jag får väl klara av det bara!
Skriv upp det i boken! HEHHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !