Känner mig hostigare och snuvigare en vad jag gjort någon dag

Rubriken säger ju allt men jag känner mig hostigare och snuvigare en vad jag gjort nåhon dag, men det kanske bara är ett gott tecken, att allt kommer ut liksom. Ska åka till pappa och syskonen och hunden imorgon, och jag hoppas att det funkar för pappa har blivit sjuk precis och håller jag på att bli frisk och pappa blir sjukare så är det nog inte så bra att åka ditt, ni vet småbarnsbaciler, dessutom vill man ju inte bli ´sjuk igen. Men jag kanske inte ens är frisk, så vi får se húr det blir i morgon, det är bara att vänta och se till imorgon. Jag hade inget att göra så jag satte mig upp i sängen ochh tog bilder :D !




Kommentarer
Postat av: bavve amin

checka bloggen!

2009-09-03 @ 15:22:40
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !