JIHA

yeahey! Nya har söta Laila lagt upp min idolbild på sin blogg här är länken: http://lailaaziz.blogg.se/2009/september/sluta-blogga.html



SÅHÄR SKREV HON:

Sluta blogga..

Jag måste erkänna att jag flertal gånger funderat på att lägga ner bloggen,

1. Den tar sjukt mycket tid..

2. Högskolan har börjat igen, och jag måste fokusera på den och för det handlar ju om min framtid. Bloggen är bara en tillfällig sak som kanske fungerar i några år till.

3. Jag har knappt tid för min pojkvän..

4. Jag känner mig helt utbränd...


Men sedan får jag massa supergulliga kommentarer av er varje dag, får massa mail där det står hur mycket ni tycker om mig. Och så får jag massa idolbilder...

som t. ex. den här fina bilden av den
här söta tjejen.



Då smälter jag och då kan jag inte sluta blogga...

Dilemma!



















åh VAD JAG GILLAR LAILA NU!  Nu gäller det bara att de anfdra också lägger upp de :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !