Jag ska vara med i tv- igen

Hejhej, mår sämst -_-! Har tagit dom där tabletterna igår kväll och varit vaken halva natten och bajsat, låter kul men det är der verkligen inte! :( Igår ringde de från UR och frågade ifall jag ville vara med i en tvgrej. Ja tackade jag, och hon ska återkomma idag om det blir något. Det handlar om om det blir den här grejen överhuvudtaget inte om det blir ngt att jag inte är med. Men iaf det ska handla om en tjej som heter Sanna(´henne spelar inte jag) som har varit mobbad, och hon tittar bakåt i tiden som en flashback. Min kompis Freja (www.frejishejis.blogg.se ) ska också vara med. Vi är dom ända i våran skola som är med. De ska också filma oss på skolan! Det ska bli jätte roligt om det kommer bli så :) Gud vad folk kommer titta på oss, de som inte får vara med, och när de går in i klassrummet och säger: - Hej jag söker Freja och Maja. De ringde mig och frågade sen frågade de om jag hade någon teaterintresserad kompis, då sa jag Freja ********** hon ba åå vad roligt hur kan jag nå henne jag ba: hennes nummer är 6****** hon ba brabra då ringer jag henne. Freja tackade också jag det ska bli kul.  http://www.youtube.com/watch?v=KL97XkBpbaM det är dock inte jag där, men det var i ett sånt jag var med i :D och jag ska vara med i ett liknande sånt här: http://www.youtube.com/watch?v=6THd2mtBPlw  (Sorgligt, till er som mobbar fattar ni inte att ni är dumma eller?)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Killarna som tittar på dig på rasten!

GUD VAD KUL!

2009-09-29 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !