Tänkte visa lite bilder!

Hej nu är jag hemma här är bilder från helgen:



 

Elsa



Ebba





Klara



Febe

 

Laura


SHOPPING


Fina "snören" snabbt impuls köp ni vet! Inget namn på affären, 20 kr

Fina, söta och tuffa skor från din sko vet inte priset



Rosa mjukis dress, från millers 299 kr





PRESENTER

Iofs så fick jag skorna av mamma men iaf det här fick jag:


skäms över mitt utseende ibland asså!








SYSKONEN (och hunden)


Lillebrorsan vill inte vara med på bild


Det vill syrran! Hon är ju född till modell haha :D!



"maja itta balon i taket""




JAG OCH EBBA PÅ DANSEN



 








Puss! Jag akn inte sluta titta på: http://www.youtube.com/watch?v=Ys3M1M7fqxY


Puss


glöm inte att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ingen bild på dig snygging? Jag är ju kär i dig och det här är din blogg. Massor av bilder på dig babe tack!

2009-09-13 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !