Hej

Hej är hemma från skolan nu. Slutade tidigt. Fick en kommentar av "emma" som sa:

cha cha!
vad får du betalt för att göra reklam? får du sakerna eller du får pengar. du kanske blir som blondinbella, kissie och dom. åh, det skulle väl vara kul? din blogg är sååå bra så du är snart där. tihi, fniss. cha cha!

Svar: Nej jag får inte betalt för att göra reklam. Kissie och blondinbella? Ja det skulle va kul men provucera gör jag ju inte! Tack för den söta kommentaren!

Sen fick jag en till som jag inte vet om den var possitv eller inte det stod:

Postat av: Emma

youtube är gratis så lägg upp videoklippen där. annars kan du väl bara lägga in dina klipp från kameran till datorn och sedan in i bloggen.

skulle inte du ta bloggpaus i några veckor förresten? du bloggar galet mycket nu för att ha en paus. galet mycket bloggning överhuvudtaget.


Nej Emma man kan tyvär inte bara lägga in mina klipp från kameran till datorn och sedan in i bloggen. HAR TESTAT SÅ NOPP! oj caps! Haha!

Har du inte sett att jag inte har paus längre? kRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !