god morgo (09.00) :/

Hej och god morgon. Var tvungen att gå upp tidigt! Ska gå till södra teatern idag och titta på föreställningar, mamma jobbar där och om man jobbar där så får man gå ditt typ gratis. Man sitter kvar på en och samma plats och sen är det teaterar som spelas efter varandra och sen får man lite fika också. Eftersom jag är väldigt teater intresserad så är det ju toppen. Det slutar kl 7, och mamma måste vara kvar där tills dess så jag får gå hem tidigare om jag inte orkar vara kvar såå länge. Bloggar när jag kommer hem, tar med mig kameran, dock tror jag inte man får ta kort under föreställningarna, asså tog jättemycket kort med mobilen igår på dansen men I don´t find mobilsladden sååå..., ja det går inte att förra över, tyvär.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !