Frisknar till!

Hej alla, nu är jag frisk känns det som, jag hoppas det för imorgon ska vi ut och springa med skolan, och det vill jag gärna vara med på men vi får se hur jag kommer må efter dansen. Ska möta upp Freja, som också är sjuk, vi måste ju undersöka var stället vi ska dansa på ligger, det ligger på plan, 5 medborgarhuset? Me medborgathuset är ju uppdelat i två delar? Ska vi gå upp i den första eller den andra??? Aja ska möta upp henne cirka 45 min innan.

 

  
DAGENS OUTFIT:

Lilla linne: HM

Svarta shorts: HM

Solglasögon: HM

Väska: LV

Mobil: W890i



          
                    


hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !