´

Sa jag att jag ska vara hemma hela dagen?
 Ja men jag har fel! Klockan sex ska jag dra
 till elverket på lidingö. haha skämta!! Neej
 ditt ska jag inte utan jag ska gå på nåt som
 är precis lika kul *höhö precis lika kul, höhö
, ja det blir nog roligare, höhö" ja i fattar vad
 jag menar. Ska iväg till en av "familjens" kom
pisar som heter Anna och Olle det är en mamm
a och en son. Olle ska åka till Frankrike så de h
ar en liten avskeds fest. Ska ta foton om jag hiinner.


glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !