Sept. 20, 2009

Hejhej! Är så dålig på att sova länge -_- !! hha! Fick sms av två kompisar igår! Hörni det var ett skämt att ngn skulle komma hitt :( önskar det vart på riktigt :) Igår hade jag en riktigt bra kväll med vem? Jag åt typ midag det var jätte gott. Och efterrätt. Det blev äppelpaj och det är jag inte så intresserad av. Det är inte vad jag gillar och sen åt jag ju massa chips och godis sååå.... aa ni förstår, jag mådde liiiiite dåligt och det gjorde vem? också.

Min kusin kunde aldrig komma han skulle till sin kompis Julia. Han är så söt asså. Han är nio (ärligt talat fyller han det imorgon, och vi ska på fika hos honom idag) och säger:

- Näej jaa jaag jaag kan i´kan inte jag eh.. ska till Julia och ähh... vi ska äta älg (usch, det sa inte han iofs) och Julias papap har eh.. skutit de själv.

 Mamma ba: Jaha hehheh ok. Men vi ses imorgon då ! Kram

Han ba: Jag älskar dig. (för han kände sig så dum till att säga nej)




Jag älskar honom! Så söt ,



DAGENS PLANER:

Åka till IKEA med mamma och Christian det är både :( & :)
Åka till mina kusiner på hans 9 årsdag :)

Åka hem. Kanske va med ngn kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !