10 FRÅGOR

Kommer ni ihåg när jag fått 20 frågor och svarade på 10 nu ska jag svara på 5 st till de andra fem var nästan som de andra som jag svarat på:

Är du ihop med någon?

Svar: Nej, det är jag inte.

Vill du vara ihop med någon?

Svar: Nej eller jag vet inte riktigt, jag vill ha ett mer seriöst förhållande inte bara ett skämt.

Om du hade godislöfte hade du ätit  godis för 50 miljoner?

Svar: Jag skulle göra det för 1 miljon för att det är ändå mer än jag skulle få för att ha det, mitt svar är ja!

Kan du vara ute på stan utan att köpa något?

Svar: Kan kan jag väl men jag tycker inte det är så kul. Men nu har jag inte så mycket pengar så nu får jag hålla mig.

Hej här kommer 2 frågor:

Hur gammal är du?

Och var i svergie bor du?

Svar: 11 år, Stockholm




glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !