SVAR PÅ FRÅGOR!

Hejhej kommer ni ihåg när jag hade frågestund jag fick runt 100 frågor, många var ganska lika men tog de frågor det bara fanns en av, det var bara runt 10 frågor kvar då! Hahah jaja

Hur kommer du kunna ha bloggen tills du är arton? Då kanske det inte finns det här blogg.se? Kram


Svar: Om det skulle vara så så kommer jag flytta bloggen till det stället där man kan blogga, jag tror blogg.se kommer funka ända tills det kommer ngt bättre än datorer, men det kommer ändras och antagligen bir 100 gånger bättre, kanske kan jag ha den längre än tills jag är 18??

Hur många sms skickar du per dag?

Svar: Runt 100 stycken !

Favorit märke?

Svar: HM!! De har allt!

När fyller du år?

Svar: 4 Aug

Har du mycket kompisar?

Svar: Jadå :) Tillräckligt

Lever hela din släkt?

Svar: Asså ja ala jag har träffat :) Farmor, farfar, mormor, morfar, mamma, pappa, lossas mormor, lossas morfar, 4 syskon, lossas mamma och lossas pappa. Farmor och farfar är ihop sen de var 16 år!!!! Nu är de 64 =)

Favoritplagg?

Svar: MJUKISDRESS! :)

Dog din hamster Zweety eller vadå?

Svar: Nej så här var det, vi har bara köpt hamstrar av uppfödare, och min första hamster Fluffis kom från en tjej som var och är jätte duktig, men sen köpte vi två andra från en annan tjej, och en av de blev aldrig tamm så vi frågade om Eva som hon heter, kunde ta handom henne, och det kunde hon! GRATIS! Så nu vet jag att hon har det bra, men jag fick ett mejl av henne idag, och det stog: hej!
 
nu vet jag varför zweety är pratig och lite spetsig i sitt sätt. hon är inte rysk vintervit utan cambells.
det är hårfina olikheter mellan cambells och vintervit.ett är lite kortare bredare nos och mörkare färg.
 
h eva

Jag svarade: ojoj, då förstår jag. Har faktiskt tänkt på att hon är mörkare. Det var intressant, eftersom min andra hamster är född i samma kull och de är systrar så är hon också cambells??
 
Mvh// Maja

Då svarde hon: ja även den andra är då cambells.
 
kvällen och natten har gått bra.
nu på morgonen kom hon fram och ville ha bättre mat än fröblandningen, fick lite fil som hon glatt smaskade i sej.
hon har inte pratat nåt mer sen hon kom in i nya buren.
 
h eva

Hahha där fick ni följa hela vårat samtal:)



aJA ORKAR INTE SVARA PÅ DE ANDRA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !