Svar på eran kärlek- från mig!!

Hejhej, nu har jag en till blogg ;) Om kärlek den bloggen heter: http://majispajis.blogg.se/majispajiskarlek där kan ni ställa frågor om ALLT eftersom jag är väldigt kunnig inom kärlek så fråga vad ni vill !! Men inte om mig utan om ni vill ha svaren på era kärlekshistorier eller vad det är så skriv en kommentar eller skicka frågan till: [email protected] ni är ALLTID anonyma. Oavsett vad, om ni skickar ett mejl med ert namn kommer namnet ändå ALDRIG komma med om ni inte ber om det. :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !