LOVE YOU!

Hejhej hemma igen ;)! Super roligt! Förlåt att jag inte lägger upp egna bilder längre, har massor med bilder på min kamera som ska laddas upp här på bloggen har bara haft fullt upp! Iaf har jag vart och sett sommaren med Göran den var fett kul! (A) Hahha, ringen i glaset är ju bäst. Iaf så köpte jag ett par vinter boots från björnborg ;)! De var snygga ska ta en bild på de. Kommer att ha tillgång till att lägga  upp bilder imorgon det är jag helt säker på! Nice va?? I think ;) l Vad gör ni? Underhåll mig med bloggar ! Puss

Nu kör vi frågestund!!




MÅNGA KRAMAR//  Eran Majispajis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !