KÄRA BLOGG =)

Hej hej! =) Sry att jag inte bloggar och nog inte kommer göra det förs om typ två veckor! Min dator är på lagning, för den är paj! Jaja, jag ska berätta om idag först, jag har varit och "jobbat" på ett dagis, ni skulle ha sett jag hade alltid minst 15 pers runt mig! Och en kille som stog och kramade mig!! Han var jätte söt och hette typ Ali, det fanns en till kille som hette William som kramade mitt ben hela tiden, de nådde inte högre :) Men om jag inte bloggar beror det på att den är inne på lagning men iaf! Kraammmmkrammm älskar er =) PUSS! BTW jag har köpt en THE NORTH FACE jacka! Lägger upp bilder när min kära dator är tillbaka :) Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !