JAG <33 STÄDA JAG <33 FREJA

Hejhej! Varit vaken sen 9 eftersom mamma fyller år idag, Grattis mamma! =) Sen så har jag gjort iordning mitt rum, jag älskar att städa...är jag konstig?? Haha! Va ska ni göra idag vi ska iaf ha lite fest här =) Kuligt kuligt! Idag kommer ju Freja hem också, kanske kan träffa henne en liten stund, hon ska få tillbaka buren som jag lånade om hon vill. Hoppas hon inte är för trött, vi kanske bara kan ta en promenad, fika eller något mysigt, bästavän... jaja vi får se! Vad ska ni göra idag????? ;)

Jag är sååå trööötttt! Somnade vid 2 halv tre igår och sen så vaknade jag kl 9 ! Gud kan somna om men nejnej det ska jag iinte ska göra iordning för den lilla festen! Mamma är ju lite sjuk så det kommer typ ingen, det blir bara: Siri, Herman, Jag, Mamma, Christian, Mormor och Morfar! Hehe men vi ska äta tårta och sånt ändå! Hon fyller  ju år för tusan =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !