Hemma

Hejhej! Nu är jag hemma, slutade en halv timma tidigare som vanligt. Vi slutar typ alltid en halvtimma tidigare än tänkt. Haha världens bästa skola lol! Jaja, snart eller om några timmar ska ja till dansen, sen ska jag ha tjejkväll :) Nu är det helg vilket betyder: max mellan 1-3 inlägg :( sorry, men ni klarar er :) Denna vecka har jag ju som ni märkt haft otolig bloggtorka men vi hoppas på att det är som vanligt nästa vecka :) Runt 15-17 inlägg varje dag ! Sen har jag märkt en sak, jag har ju runt 1000 läsare varje dag, men inga kommentarer! Snälla skriv kommentarer, jag tror det är ett av problemet till min bloggtorka, att man inte blir motiverad. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !