ÄLSKAR ER SÖTNOSAR!

Hejhéj! På min andra blogg är det en tjej som sagt "svara på min fråga" asså kärleksfråga! Det går inte för tyvär ser jag inte ngn fråga än, föresten förlåt att jag inte bloggatm, är ju  hos farmor och farfar och vi har shoppat men som jag säger " inte lika mycket bloggning på helgen" dessutom är den här datorn den seeegaste jag vart med om! Jajja, du som skrev det, skicka gärna frågan igen ;)! Ja ni, hoppas ni får en mysig kväll! Och tack för alla gulliga kommentarer från folk på min blogg, coolt att jag är ngns idol! (www.majispajis.blogg.se/majispajiskarlek ) Kom ihåg att ni ALLTID kan skicka ett mejl till mig om fler frågor: [email protected]

 

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !