hejjjj

Hej min snyggingar! Är helt slut! Ja man blir trött av att bars ligga i sängen, till och med tröttare än man blir när man varit ute på stan EN HEL DAG! Men men! Tänkte ställa dagens fråga:


Vilken kille tror ni jag gillar mest?


 1. stekare?


 2. rockare


 3.Hhaha okej inte så mycket fjortisboys över det här men vi vet alla hur de ser ut. Vad tror ni?

 4.Eller Rabih typen, vad ska vi kalla den? R&B Nörden?
'

När jag har fått svar så kan jag berätta vem det är JAG "faller" för =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !