dagens tips

INFORMATION!

Vi som går i skolan ingår i en riskgrupp för svininfluensan, så alla som kan, ta sprutan oavsett om du är rädd eller inte, annars kan du vara en av de fem proucent som kan bli sjuk och kanske dö (n'ä nu ska jag inte skrämma upp er), ville bara tipsa er om det, jag ska nog ta den nästa vecka, om jag vill så kan jag be ngn kompis filma, eftersom de tog den (antagligen) igår, en fråga också mitt på dagens tips, gör den ont? Mamma, mormor och faror och farfar säger att den inte känns, men många vuxna säger ju så för att inte skrämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !