Svar

Jag har nu fått några kärleksfrågor på min mejl, kommer bara svara på en ;) BTW Ni som skickat de var inte oroliga jag berättar inte era namn.

1. Hejhej!

Jag har precis gjort slut med min kille efter att vi vart ihop
i två år, han blev jätte ledsen och nu frågade han om vi
kunde bli ihop igen, jag sa kanske för att tänka efter. Jag har
känslor för honom fortfarande min fråga är ska jag säga ja?

Svar: Du säger att du har känslor för honom fortfarande, men det måste ju finnas ett skäl till att du gjorde slut med honom förut, eller? Tänk efter om det skälet till att du gjorde slut med honom har förändrats och sedan kan du tänka efter om du har känslor för honom, du säger att du har det och då finns det ett tydligt skäll, du vill och han vill. Go girl!!!!!

Puss kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej tack ;)! Vi är ihop nu! Jätte mysigt

2009-10-06 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0