TÄVLING, STOR TÄVLING!

Hejhej alla kära läsare, nu ska vi ha tävling, jag har fått tillstånd av www.okej.se att ha en tävling med er, jag lottar ut 3 prenumerationer av tidningen OKEJ, jag prenumerar själv på tidningen och älskar den, den innehåller: Mode, Skvaler, Horoskop, Tävlingar, Repotage, Stildag bok, roliga paparazzi bilder och mycket mer! Så jag har tre prenumerationer att lotta ut, och varje prenumeration innehåller tre nummer med sidor proppfyllda med skön läsning!!! Tidningen kommer en gång i månaden.



DEt här är en gammal tidningen men den var lika bra då som nu...om den inte är bättre nu :)

Tävlingen avslustas så fort jag fått minst fem deltagare. Ni behöver inte svara på någon fråga utan skriv bara att ni är med och varför just du vill ha prenumerationen!

ROLIGT VA? Japp det är helt gratis!

Glöm inte att skriva mejladress och du kan mejla mig på: [email protected]

Om ni har lust får ni gärna länka tävlingen...inget måste!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej jag skulle vilja vara med i din tävlig! Brukar inte vara med i massa tävlingar men denna lät lite rolig! Om jag vinner så kommer jag även göra reklam för dig i min blogg. Mvh Fanny

2010-01-17 @ 20:28:39
URL: http://fizza.blogg.se/
Postat av: sofia

hej :) jag är med, :). Skulle vara roligt att vinna eftersom jag aldrig vinner på tävlingar. Vinner jag så gör jag reklam för din blogg i en vecka :)

2010-01-17 @ 22:05:53
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej Maja! Jag brukar inte vara med i tävlingar och sådant men just nu så prenumererar jag inte på något. Jag gillar OKEJ! Tidningen är bra och det skulle vara kul att vinna tycker jag :) Jag kan nog inte erbjuda dig någon reklam på min blogg eller så x) Men jag vill ändå delta.

2010-01-18 @ 20:04:01
Postat av: Maja

Tack alla som är med! Jätte roligt! Snart är det (hoppas jag..höhö)minst fem som är med <3 Puss //Majispajis

2010-01-19 @ 19:05:17
URL: http://majispajis.blogg.se/
Postat av: freja

heei, maja jag vill jättegärna vara me i din tävling det skulle vara jätte kul att vinna. karm hejdå!

2010-01-20 @ 17:01:36
Postat av: matilda

Vet inte om den här tävlingen är avslutad eller något xd men iallafall.



Brukar vanligtvis aldrig vara med i tävlingar på bloggar osv om det inte handlar om Jonas Brothers, HAHAH!

okej.. över till de viktiga.



Älskar tidningen OKEJ men mamma och pappa har typ aldrig råd att prenumerera på tidningar och sånt så när jag såg det här blev jag ärligt talat överlycklig! :DD skulle vara sååå härligt om jag vann tävlingen , jag skulle bli så jäkla glad <3



det var iaf det. kommer inte vinna men whatever :/ <3

2010-01-20 @ 21:13:54
URL: http://nickjismine.blogg.se/
Postat av: Marre *.*

Hej jag skulle vilja va med (=

jag vill va med för att jag vill ge dom till min bv , hon skulle uppskatta det (L)

2010-01-27 @ 18:17:40
URL: http://ayadehm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !