Blogg

Jag har köpt en rosa mukisdress, och ett par skor, lavendellukts grejer som man lägger i garderoben och Snören som var jätte fina, lägger upp bilder sen, men dressen var mörkrosa för man vill ju inte bli Paow eller Kissie! Haha... oj jag kan inte låta bli och blogga! Vad svårt det  blir svårt sen när jag ska pausa, Men iaf jag tror ni missförståt lite, jag ska inte stänga bloggen, utan bloggen finns kvar och ni kan läsa inlägg men den 28 septémber så kommer jag tillbaka :)  Men i morgon är sista dagen på två veckor. Ja vad ska jag säga, nu tittar lillebrorsan på tomaståget och lillasystern sover såå jaa då kan jag ju blogga. Juste! Jag tänker blogga till jag är minst 18 på den här bloggen :D! Ja då kanske jag får super mycket läsare, även fast det inte spelar så jätte stor roll ! Men men.


Idag är´mina outft:

Min nya klocka jag fick av pappa, jätte söt tar ett kort
Jeans leggins från Gina
Tröja riksteatern



Lauren fick en rosa brun basker (sötare än vad det låter) som går till en kläning Lauren har(ingen bild). Sen fick hon också ett par ljusrosa och mörkrosa Puma byxor (ingen bild). Sen ska Vincent få Såpbublaor med filmen bilar på :D! Men ja Vi´ncent har fått så mycket men han ska få nåt mer av mig sen :D"

Hörs snart<3! Puss


glöm inte att kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !