paus

Hej gick upp tidigt för att packa ska ju till pappa idag! Det ska bli härligt. Jag ´har packat klart och gjort mig iordning. Ja ni, jag haren litenfråga till er. Jag tänker ta paus från bloggen i 2 veckor   jag älskar att blogga så det här kommer bli tufft. Men jag kännr att den tar tid som jag igentligen behöver till andra saker! Så det var igentligen ingen fråga :(! Men ja, på måndag börjar min paus, vilket betyder att jag är tillbaka i bloggen den 28 september. Så komtillbaks och läs då! Jag är ledsen men vet att det ät det bästa. Men ni får stå ut med mig på söndagen! A juste jag kommer nog inte hinna blogga mer idag och på lördag, men tar bilder ni får se på Söndag. Men jag säger min dagens outfit, hinner inte ta en bild.

En svart klänning
Vita thigts
Rosa roset

Allt från HM!

Puss ha en bra helg tills ´vi hörs på söndag


Kommentarer
Postat av: Nicke Nyfiken

"Men ja, på måndag börjar min paus, vilket betyder att jag är tillbaka i bloggen den 28 augusti. Så komtillbaks och läs då!"



28 augusti 2010 då? Nästa år alltså?

Varför ska du ta en paus på 11,5 månader?

2009-09-11 @ 11:54:44
Postat av: David Beckham

no! I love your blog majis, don't stop! :(

2009-09-11 @ 15:27:57
Postat av: sigurt

men åh kommer sakna dig :(

2009-09-11 @ 16:35:24
Postat av: miley cyrus

SLUTA INTE BLOGGA!

saknar dig redan :( <3

2009-09-11 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !