hwj!

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista
.

Fuska inte!


Kära "C" I love you. För det första vill jag säga att Charlotte Perelli är den bästa vän jag haft, och att Ebba kul är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Febelito och Joel gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att  får ett lyckligt liv tillsammans med Maja. Jag vill säga tack till Maya.G  för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Maya.N. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan 
Philip tog sitt liv. Snälla, Tuva sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.  Mitt sista och största tack går till Camillo för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Ellen.
Men mitt största tack är faktiskt till min närmaste vän Ivan, tack för allt älskling.


Hahahah! nånting som gör att tiden går liiiiite snabbare iallafall XD

Hihi skojigt! Hitta på en egen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !