Tja från ***** & ***** & ******* & *****

Hejhej, jag är en hemlig person som nu gäst bloggar på Majas blogg. Jag har ingen blogg, men jag kan Majas lösenord och får gästblogga när jag vill=) Jag är sjuk, svininflensan antagligen. Vi skulle ha taagit sprutan i skolan igår men da var jag sjuk. Jag saknar Maja, vi ses knappt längre för att vi bor så långt ifrån varandra, men för ett tag sen kom några klasskopisar upp hit och lämnade läxor och sånt, och då gick vi in på bloggar och skrev kommentarer =) HA DET BRA SÖTISAR// Från oss hemliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !