Lite frågor och svar.

Hejhej! Jag tänkte svara på frågor från frågestunden för ett tag sen.

Såver du med gosedjur?

Svar: Ja, ärligt talat sover jag med gosedjur. Fast det blir mindre och mindre ofta nu. Kram Maja

Hej! Jag är jätte rädd för en sak, att gå upp i vikt! Jag vet att den här frågan kanske ska ställas på din andra blogg
men jag villså gärna ha ett svar på den snart! Jag är nio år 145 cm lång och väger 35 kilo.

Svar: Dú får inte vara orolig för din vikt. Du är perfekt! Lek och ha kul, du är nio år :) Lycka till! Maja Ps. du är jätte söt på bloggen.

Tycker du om godis?

Svar: Hej! Ja jag älskar godis! Kramar

Vad är din favorit mat? //Sofia

Svar: Oj vilken svår fråga, jag älskar ju mat. Sushi och skaldjur och havssaker tror jag är min favorit.



Fick typ 20 frågor till :) Pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !