hej

Hej sitter här i skolan och har ätit lunch, förut tog jag sprutan, den gjorde inte ont, har bara pyyyyytte liiiite ont i armen så det är ju bra. Freja, Molly och Tuva hade gympan, det var kul, vi gjorde: <3 Uppvärmning, svanskull, blixtboll och duschboll =) Nu vet jag inte vad vi ska göra. Men vi börjar om en kvart, sen ska jag ha träslöjd och Teknink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuligt! Men jag ligger liiiite efter.




Puss från mig =) Vi slutar kvart över tre och då ska jag va lite med Carla

Kakaduva/ Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !