hej

Har inte orkat blogga... =) Ebba are ff här, ;) Jag vet inte vad jag skan säga, imorgon blir det jus sovmorgon och då kanske jag bloggar, asså på morgonen, men we will seeee =) Men asså då har vi dansen dag, vilket är skit kul!!!!!!! Men vi slutar kl tre och då ska jag hem och sen ska jag iväg till dansen (som jag går på) kanske bloggar emellan om jag hinner annars bloggar jag nog inte förs mellan halv sex och halv sju, Freja fyller ju år också, nu blir hon 11 år. Men hon ville ha sina presenter på hennes fest, så så. Men kommer ju typ dö efter dans dagen kommer vara GRYMT tröött! Men men! Nu ska vi ha tävling....*trumvilver*(stavas) VINN EN LÄNK!



Gör så här:


Länka till tävlingen i din blogg, skicka sen länken till tävlingen i

en kommentar till mig och sen är ni med, inte svårare en så =)

LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Gratta Freja från mej!!!!

2009-11-16 @ 22:05:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




bloglovin

bloglovin


www.cocoo.se - 
  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Majispajis favvohemsida "värt att gå in på" !